Avsluta ditt abonnemang

Det här med bindningstider tycker vi känns gammalt. Vi vill ju ha medlemmar som gillar oss, inte som är tvingade att hänga kvar. Därför har vi placerat en uppsägningsknapp på Mitt Vimla. Vill du avsluta är det bara att klicka. När du vill.

Och om du klickar på knappen då avslutar vi ditt abonnemang i slutet av månaden. Du har ju redan betalt för att använda ditt abonnemang månaden ut så då tycker vi att du ska få göra det men sen klipper vi. Ja, först skickar vi ett mail så du vet att vi tagit emot din uppsägning.

Inne på Mitt Vimla går du in på Inställningar i menyn till vänster.

Längst ned på inställningarna kan du välja att antingen pausa eller avsluta ditt abonnemang.

 

För att vara på den säkra sidan kommer du att få uppge telefonnumret som du vill avsluta. Observera att du behöver skriva in det tillfälliga numret om ditt ordinarie ännu inte har flyttats in.

 

När avslutet är bekräftad kommer du att se en grön banner på Mitt Vimla och du får ett meddelande från oss med bekräftelse på vilket datum abonnemanget upphör. 

 

 

Det kan hända att vi drar en sista betalning på ditt kort efter att du avslutat. Det beror i sånt fall på att du varit utomlands sista månaden och ibland kan det ta ett tag innan operatörerna utomlands skickar information om hur du använt din mobil i deras land. Så det är bara därför. Har du inte varit utomlands så säger vi tack och adjöss när månaden är slut. För så tycker vi att det ska funka.

P.s. Vill du avsluta hos oss och flytta med ditt nummer till någon annan så behöver du inte ens klicka på knappen. Då pratar du bara med din nya operatör så ordnar vi resten. D.s.

Var denna artikel till hjälp?

Tack för din feedback!

Chatten är öppen vardagar 9-17 med lunchstängt 12-13.

Skapa ett ärende