Hur byter jag mailadress för mina fakturor från Klarna?

För att byta vilken mailadress fakturan skickas till så loggar du in på Mitt Vimla och går till Kontouppgifter, längst ned där hittar du knappen för att Byta Betalmetod. Klicka upp den så får du upp en ruta med dina personuppgifter och din mailadress, där klickar du på Ändra och skriver in den mailadress du vill ändra till. Klicka på Spara och för att ändringen ska gå igenom behöver du Godkänna köpet. 

Det gör du genom att först klicka på Faktura och sedan Godkänn.

Då skickas fakturan till den mailadress du angett. Mail

Observera att du inte kan klicka upp rutan igen för att bekräfta att mailadressen blivit ändrad. Varje gång du klickar upp rutan så visas automatiskt den mail som är registrerad på abonnemanget, även om du bytt mailen för fakturorna. 

 

Om du istället har faktura via vår nya betalningspartner så kan du hitta en guide för hur du går till väga här

Var denna artikel till hjälp?

Tack för din feedback!

Chatten är öppen vardagar 09-17 (lunchstängt mellan 12-13) 

Skapa ett ärende