Hur sker betalningen för mitt abonnemang?

Under fliken kontouppgifter och under fliken betalningar på Mitt Vimla kan du se vilken betalmetod du har för ditt abonnemang.

Om du har valt att betala via ditt betalkort eller via autogiro så görs betalningen helt automatiskt varje månad, så du behöver själv inte göra någonting så länge du har pengar på ditt kort eller konto.

På den här länken kan du läsa mer om när betalningen sker.

 

Du kan ändra betalsätt genom att logga in i Mitt Vimla. Klicka på fliken Kontouppgifter längst ner och välj där att byta betalsätt. Om du ändrar betalmetod så gäller ändringen från nästkommande betalning. Här finns en guide.

 

Hittar du inte knappen för att ändra betalmetod?

Då har du flyttat över till vår nya betalningspartner. Följ denna länk så hittar du en guide för hur du ändrar till autogiro via Billogram.

 

Var denna artikel till hjälp?

Tack för din feedback!

Chatten är öppen vardagar 9-17 med lunchstängt 12-13.

Skapa ett ärende