Hur sker betalningen för mitt abonnemang?

Under fliken kontouppgifter samt fliken betalningar på Mitt Vimla kan du se vilken betalmetod du har för ditt abonnemang.

 

Om du har valt att betala via ditt betalkort eller via autogiro så görs betalningen helt automatiskt varje månad, så du behöver själv inte göra någonting så länge du har pengar på ditt kort eller konto. Betalningen görs alltid i förskott i början på månaden. Om du har valt att betala via mailfaktura så måste du själv betala fakturan inom 14 dagar.

 

Du kan alltid ändra betalsätt genom att logga in i Mitt Vimla. Klicka på fliken Kontouppgifter längst ner och välj där att byta betalsätt. Om du ändrar betalmetod så gäller ändringen från nästkommande betalning.

En guide för hur du ändrar betalmetod hittar du här.

Var denna artikel till hjälp?

Tack för din feedback!

Chatten är öppen vardagar 9-17 med lunchstängt 12-13.

Skapa ett ärende