Jag har fått ett meddelande om att jag ska betala innan mitt nummer har flyttats, stämmer det?

När du gör en beställning hos oss så är abonnemanget aktivt från dagen det beställs. Du har alltid ett tillfälligt nummer på abonnemanget, tills dess att nummerflytten sker. 


Din första betalning sker första vardagen i nästkommande månad. Den betalningen avser nästkommande månads abonnemangskostnader. Du betalar alltså i förskott. Abonnemangskostnaden för månaden du beställer abonnemanget i bjuder vi på.


Du kan alltid pausa abonnemanget om du vill börja använda abonnemanget senare. Pausa gör du genom att logga in på Mitt Vimla > klicka på “Pausa eller avsluta abonnemang > klicka på “Pausa abonnemang".


Att pausa abonnemanget kostar ingenting och så länge abonnemanget är pausat kommer du inte att få några fakturor från oss. Glöm inte att aktivera abonnemanget när du vill använda det igen.


Tänk på att om du har en kampanj, tex “3 månader halva priset" så pausas inte kampanjen när abonnemanget pausas.

Var denna artikel till hjälp?

Tack för din feedback!

Chatten är öppen vardagar 9-17 med lunchstängt 12-13.

Skapa ett ärende