Ny betalpartner

Under hösten 2018 påbörjar vi bytet från Klarna till Billogram. Till en början kommer vi endast att flytta dig som har faktura eller autogiro som betalmetod. För dig som betalar med kort kommer mer information senare.

 

Vad behöver du som vill ha autogiro som betalmetod göra?

- Oavsett om du haft autogiro via Klarna tidigare eller inte så måste du registrera ditt autogiro på nytt. Det gör du direkt via fakturan. Följ denna guide för hur du gör, det går snabbt och enkelt. 

 

Vad behöver du som vill ha faktura som betalmetod göra?

- Ingenting. Fakturan kommer att skickas till samma mailadress som abonnemanget är registrerat med. Det enda du behöver tänka på är att betala fakturan i tid.

  

Vad blir då skillnaden mot tidigare?

- Fakturan kommer att skickas från Billogram som avsändare.

- Fakturans förfallotid är höjd till 27 dagar från den dag vi skickar fakturan till dig.

- Du kan betala din faktura med Swish.

- Du kan schemalägga autogirobetalningar direkt från din faktura.

- Du kan se betalstatus på dina fakturor i Vimla-appen och på Mitt Vimla.

- Från Vimla-appen och Mitt Vimla kan du direkt klicka dig till din faktura.

Var denna artikel till hjälp?

Tack för din feedback!

Chatten är öppen vardagar 09-17 (lunchstängt mellan 12-13) 

Skapa ett ärende